sábado, 22 de agosto de 2009

·☆ 090822 TVXQ ToHomobile A-Nation Pics [english?]

Pics
Cred: 스베테











ジュンスがあまりにマシンガントークなので、「ジュンス、大丈夫?」って心配してました(笑)。

Junsu nonstop talk so too, "Junsu, okay?" .He was afraid. (Laughs)

준수가 너무나 기관총 토크여서, 「준수, 괜찮아?」라고 걱정했습니다. (웃음)

韓国でのドラマも順調に撮影が進んでます~とスタッフと楽しそうに談笑していました!

I get to go shooting in the Korean drama - was good to chat with staff and happily!

한국에서 드라마도 순조롭게 촬영되고 있습니다~ 라고 스텝과 즐거운 듯이 담소하고 있었습니다!



かわいいでしょ~?!by ユチョン

Cute ~?! by Micky

귀엽죠~?! by 유천

ジュンス準備完了したみたいです♪

I think I have ready ♪

준수 준비 완료한 것 같습니다♪

優しいチャンミンはカメラの高さにあわせて笑顔をくれました♪

Chanmin gave me a friendly smile along the height of the camera ♪

상냥한 창민은 카메라의 높이에 맞춰주고 웃는 얼굴을 해줬습니다♪










원출처 : 일웹 블로그

후출처 : poplez NEWS님













0 comentarios: