domingo, 31 de mayo de 2009

·☆ 090531 Pic TVXQ - Staff's Report Changmin Happy because Eating after the concert lol 콘서트가 끝난 후 먹는 짬뽕에 행복한 창민오빠

Yummy ♪
맛있겠다♪






Champon fun to changmin!!

짬뽕에 기뻐하는 창민!!

-출처 : STAFF REPORT 홈페이지




After the concert tonight

Did you go to eat and blah blah blah must Champon

Your little brother is in front of champon ㅠ ㅠ changmin

Of the face and another toy when it's cute ~ ~ ~

Also fun to eat the best blah blah

- Source: STAFF REPORT Homepage

[오늘 콘서트가 끝난 후에

짬뽕을 먹으러 갔나보네요ㅋㅋㅋㅋ

짬뽕 앞에 귀여운 그대 창민오빠입니다ㅠㅠ

확대해서 보니깐 표정이 너무 귀엽네요~~~

역시 먹는 즐거움이 최고죠ㅋㅋㅋ ]




.
.
.
.♥

0 comentarios: