martes, 5 de mayo de 2009

·☆ [090505] Xiah Junsu Hurt His Leg- Doctor Report

ジュンスを診察した病院の方の話し☆
昨日の夜救急外来で東方神起のジュンスさんが来ました。私は東方神起というグループ名くらいしか知らず、診察中も全く気付きませんでした(ただ付き添いの人数が多かったので有名人なのかな?とは思いましたが)今日になって他の先生に「昨日東方神起来たらしいね」と言われ、「え!!そうなんですか!?」と驚いてました。 昨日は「他院で捻挫とされたが、念のため精密検査を」というご希望でした。 X線で骨折等見られずやはり捻挫という診断となりました。車いすからは立てないようでしたが、本人より「昨日よりは痛くない」とのことでしたので、安静が1番の治療ということで、帰られました。東方神起のことを全く知らないような私がコメントするのもおせっかいかもしれませんが、ファンの方が非常に心配しているようだったので、一言寄せてみました、早く復帰されるといいですね。では。

*O*

Korean translation :

준수를 진찰 한 병원 분의 이야기☆
어제 밤 응급외래로 동방신기의 준수상이 왔습니다. 나는 동방신기라고 하는 그룹명정도 밖에 몰랐기 때문에, 진료중에도 전혀 눈치채지 못하고 있었습니다. (단지 시중을 드는 사람 수가 많아서 유명인인가? 라고 생각했습니다만) 오늘에 되서야 다른 선생님이 「어제 동방신기 왔다는 것 같네」라고 말해서, 「에!! 그래요!?」라며 놀랐습니다. 어제는 「다른 병원에서 염좌로 진단받았지만, 만약을 위해 정밀검사를」 이라고 하는 희망이였습니다. X선에서는 골절 등은 보이지 않았고 역시 염좌라고 하는 진단이 나왔습니다. 본인도「어제부터는 아프지 않다」라고 했기 때문에, 안정이 1번의 치료라는 이야기를 듣고 돌아갔습니다. 동방신기를 전혀 모르는 내가 코멘트 하는 것은 참견일지도 모르지만, 팬이 매우 걱정하고 있는 것 같았기 때문에 한마디 남겨보았습니다. 빨리 복귀 할 수 있으면 좋겠네요. 그럼.


.




The story of a hospital ☆Junsu

Tvxq XiahJunsu came last night to an emergency emergency?¿. Because I did not know about a group called Dong Bang Shin Ki, was not noticed at all during treatment.
.(Only the market can lift a lot of people are famous? Did you think)
Today, another teacher [Doctor?]
Says "Yesterday, I guess was TVXQ"
He was suprised "No!! Yes!? " [ maybe mean sure?]



"In another hospital, diagnosed as sprains, but, this tests " was the hope.
Fractures, sprains, and also did not see X Rays?
got a diagnosis. He "does not hurt from yesterday," because it's stable, a single treatment that have failed to hear the story. Comments that I do not know about Dong Bang Shin Ki to be nosy, but very worried about the fans, and one left because I saw a gatatgi. If you hope to return soon.

bye usagi *^*

sorry if is worng but i try to do ;_;


more to cry ~~~
.
T___T

.
.♥










.

0 comentarios: