martes, 5 de mayo de 2009

·☆ [090505] Thank You Email From 동방신기/TVXQ/東方神起/Tohoshinki

[From facebook of my friend kelly]

Kobe concert has ended and here's a thank your email from the boys.... This coming weekend, 9th May and 10th May at Saitama Super Arena "The Secret Code" concert...


サンキューメール(from 東方神起)

神戸の2日目がおわりました!!

ジュンスのケガもあり、ぼくたちもいろいろ とまどったりしましたけど、
みなさんのおうえんでたくさんちからをもらいました。う
れしかったです。

もっとパワーアップして、さいたまにむかいます。
神戸のみなさん、ありがとうございました~\(^^)



코베의 2일째가 끝났습니다!!

준수의 상처도 있어, 우리들도 여러가지 멈춰설 때도 있었지만,
여러분의 응원으로 많이 힘을 받았습니다. 기뻤습니다.

더 파워업 하고, 사이타마로 향합니다.

코베의 여러분, 감사합니다∼\(^^)



2nd Day in Kobe is OVER!

We were puzzled in various ways with Junsu's injuries. With all your smiles/cheers gave us strength and it was very delightful.

We are heading for Saitama with power( i think its right.)
So everyone/fans in kobe, THANK YOU (^ ^)


English translation by Minah Kim
.
.
.
.♥

0 comentarios: